جوک های پسرونه
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 773
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

اس ام اس های عاشقانه 1392
چهار شنبه 28 فروردين 1398برچسب:, :: 16:6 ::  نويسنده : عزیززاده

جوک های 20 سال پیش

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

سر خوب چگونه پسری است ؟

پسری که اولا دوست دختر نداشته باشه

دوما دوست دختر نداشته باشه

سوما دوست دختر نداشته باشه

چهارما دوست دختر نداشته باشه .....

چون دوست دختر بنای اولیه منحرف شدن این گل های پاک است

♣♣ بچه هه شش ماهه بدنیا میاد

میگن چرا شش ماهه دنیا اومدی؟

میگه سه ماه بسیجی داشتم

♣♣ پیره مرده می گه: پیری 5تا عیب داره اولیش فراموشیه بقیه اش هم یادم رفته

♣♣ معلم به دانش آموزان میگه :

الف = ب

ب = ج

پس : الف = ج

دانش آموز میگه:

من شما را دوست دارم.

شما دخترتان را دوست دارید.

پس من دخترتان را دوست دارم.

♣♣ یه ترکه میره غواصی .

یه کوسه میاد جلو بهش میگه آقا شما ترک هستی؟

میگه بله.! از کجا فهمیدی؟!!

میگه آخه به جای کپسول اکسیژن، کپسول آتش نشانی بستی به پشتت.

♣♣ دختره به دوست پسرش میگه: تو بعد از ازدواج هم منو اینقدر دوست خواهی داشت؟؟؟

پسره میگه: اگه شوهرت گیر نباشه آره!

♣♣ اگرمی خواهید دیگران را هرس بدهید ....

1.قبل از شروع امتحان از اطرافیانتان چند تا سوال پیچیده که در پاورقی بوده بپرسید...

بعد وقتی همه رو به جون هم انداختید با خیال راحت برای امتحان تمرکز کنید..

2-وقتی زنگ آیفون را میزنید و در را برایتان باز می کنند دوباره زنگ بزنید و بگویید: ممنون! باز شد!

3.وقتی میخواهید تلویزون رو خاموش کنی صداشو تا آخرین شماره ببرید بالا

تا نفر بعدی که میاد روشن کنه !!!

♣♣ دختر و پسره داشتن با هم قایم باشک بازی میکردند ،

دختره به پسره میگه تو چشم بگذار اونوقت من میرم قایم میشم

اگه تونستی منو پیدا کنی بغلم کن و بوسم کن ،

اگه هم نتونستی منو پیدا کنی من زیر راه پله قایم شدم !

♣♣ یه بار چند نفر میخوان برن به صحرا

از روز قبل میگن که وسیله ای بیارین که اگه گرمتون شد از اون استفاده کنین

یکی آب میاره که وقتی گرمش شد به صورتش بزنه

یکی باد بزن میاره خودشو باد بزنه

دیگری در ماشین میاره

میگن چرا در ماشین آوردی؟

میگه وقتی گرمم شد شیشه را میکشم پایین

♣♣ انسانها در کل به 3 دسته تقسیم میشوند...

دسته اول

دسته دوم

دسته سوم

♣♣ میدونی چرا دنیا دیگه مثه تو نداره؟

.........................

.........................

........................

چون نسل دایناسورا منقرض شده

♣♣ به یه ترکه میگن با خرچنگ جمله بساز، میگه:‌ کُره خر ، چنگ نزن!

♣♣ به یه ترکه میگن شما ناراحت نمی شین اینقدر درباره ی شما جک میگن؟؟

برره ای میگه نه بابا اینا برای شما جکه برای ما خاطره ست.

♣♣ جورابه مست میکنه میگه :عمرا اگه لنگمو پیدا کنی

♣♣ یه ترکه از زمین و زمان گله می کنه و می گه : چه دنیای بدی شده آدم نمیتونه به هیچ کس اعتماد کنه ،

از صبح تا حالا از هرکی سؤال می کنم ساعت چنده هرکی یه چیزی میگه ،

نمی دونم حرف کدومو باور کنم !!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب